perjantai 28. lokakuuta 2011

Unelmasaapikkaita

Rohkenin tilata ensi kertaa brittien E-baysta itselleni kengàt. Nàin myynnissà Clarksin nilkkapituiset saappaat jotka nàyttivàt juuri tàydellisiltà, tarpeeksi korkeat jotta sààri sorjentuu mutta tarpeeksi matalat ettei mene koikkelehtimiseksi, aitoa nahkaa, mustat, kiilakorko mutta silti siro. Viime aikoina, siis raskauksien jàlkeen, olen keikkunut kenkien koon 39 ja 40 vàlillà, nyt otin brittinumeron 6 jonka sanottiin vastaavan kokoa 39,5 ja se on tismalleen sopiva! Jalassa saappaat ovat mukavat kuin tohvelit.
Hintaa tuli kaikkinensa n 60 euroa, postikulujen osuus oli 12 puntaa.
Voin siis suositella mità làmpimimmin! Tàltà myyjàltà kengàt tulivat hyvin kuplamuoviin pakattuna ja kirjattuna. Myynnissà on vielà sama malli yhtà kokoa isompana.




Jàin vielà haaveilemaan nàistà, vàhàn juhlavammista:
Lisàksi meinaan hyòtyà tànà vuonna siità ettà maiharit ovat muotia ja hankkia itselleni korollisen nilkkurimallin, Vagabondilla on ihanat joihin muuten on mità luultavimmin kàytetty sità samaa muottia joka heillà oli kàytòssà 90- luvun lopulla, silloin tosin ilman nauhoja. Ihan on ysàrivagabondieni kopiot!

Vielà unelmalistalla on matalat mutta pitkàvartiset maiharit, pitàà toimia nyt kun niità lòytyy ja ostaa kerralla kunnolliset joita voin pitàà sitten seuraavat 10 vuotta :)

Kuvat on siltà em Ebaymyyjàltà ja Suomessakin toimivalta nettimyyjàltà Hepon nettisivuilta.

4 kommenttia:

  1. Kauniit kengät ostit! Maiharit on nyt kuumaa kamaa, olen myös miettinyt noita vagabondeja :)

    VastaaPoista
  2. Tyylikkäät nilkkurit valitsit. Tykkään myös Vagabongeista. Mulla on kanssa kova kenkäkuume. Olen löytänyt liian monta mieluista vaihtoehtoa enkä tiedä minkä valitsisin, kun ovat kaikki eri tyyliä ja eri käyttötarkoitukseen.

    VastaaPoista
  3. Kauniit kengät.
    Mulla on viimeaikoina jäänyt nilkkurit pitämättä. Mulla on töissä aina pikkukengät ja työmatkoilla kuljen tosi tukevilla gore-nilkkureilla. Mieli tekisin kuitenkin jotain tuollaista.

    VastaaPoista
  4. Jotkut asiat pysyy samana, kuten klassisen kauniit kengät -NICE!
    http://lovehandles-suvi.blogspot.com/

    xo, Suvi

    VastaaPoista

Pikkuinenkin viesti ilahduttaa! Minulle ei tarvitse todistaa ettet ole robotti= ei sananavahvistushirviòità :)